Zgłoszenie na spotkanie "Feministyczne MiniGranty" [new line]dla grup działających na terenach wiejskich

Działacie na wsi i rozważacie złożenie wniosku na MiniGrant Funduszu Feministycznego? Chcecie dowiedzieć się więcej o MiniGrantach i zasadach składania wniosku? A może macie wątpliwości i potrzebujecie zadać kilka pytań? Serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjne online z członkiniami FemFundu - już 24 stycznia o godz. 18.00

Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom – możecie zapisać się na nie, wypełniając poniższy formularz. Wszystkim zgłoszonym osobom wyślemy link do wydarzenia kilka dni przed spotkaniem. W razie trudności prosimy napiszcie do nas: granty@femfund.pl.

Podczas spotkania powiemy trochę o Funduszu i o tym, co jest dla nas ważne, oraz damy wskazówki, o czym pamiętać, składając wnioski o MiniGranty. Chętnie też rozwiejemy Wasze wątpliwości. Zapraszamy Was serdecznie!

Dane osoby uczestniczącej
Zgody
i akceptuję Regulamin list kontaktowych. (https://femfund.pl/regulamin-list-kontaktowych/) Twoje dane osobowe przetwarza Fundusz Feministyczny zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1) w celu przekazywania wiadomości o bieżącej działalności Funduszu. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do zamówienia wysyłki wiadomości.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych / klauzula informacyjna RODO

Administratorką Twoich danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest Fundusz Feministyczny (ul. Wspólna 61/102, 00-687 Warszawa), reprezentowany przez członkinie zarządu, kontakt mailowy: kontakt@femfund.pl. Przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji następujących działań Funduszu: konkursu grantowego (zbieranie i analiza zgłoszeń, wybór wniosków, które otrzymają dofinansowanie, ewaluacja), organizacja wydarzeń sieciujących, wspierających i edukacyjnych, a także w celach kontaktowym, sprawozdawczym i archiwizacyjnym. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f. RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. uzasadniony interes administratorki.

Podanie ww. danych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w wydarzeniu lub konkursie grantowym.

Dane osobowe zawarte w zgłoszeniu będą przetwarzane przez 5 lat od zakończenia roku, w którym odbyło się wydarzenie lub konkurs grantowy.

Masz prawo do:

  • żądania od Administratorki Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, otrzymania kopii Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, jeśli nie życzysz sobie, abyśmy przetwarzały Twoje dane w celach archiwizacyjnym i kontaktowym na postawie uzasadnionego interesu,
  • w razie uznania, że dane są przetwarzane z naruszeniem prawa – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane nie będą również przekazywane organizacjom międzynarodowym.

Prosimy o zapoznanie się z Polityką Prywatności, która jest dostępna na stronie https://femfund.pl/polityka-prywatnosci/.